sâmbătă, 24 mai 2014

Review For the Love of Fashion,targ handmade

   
         Dupa cum stiti, weekend-ul trecut a avut loc targul special dedicat creatiilor handmade "For the Love of Fashion", targ care s-a desfasurat in incinta The Vintage Pub si la care am participat si eu cu accesoriile mele lucrate manual. Acolo am intalnit persoane interesante cu care am avut placerea sa interactionez, lume noua, dar am regasit si  cunostinte mai vechi din lumea artei.
        Participarea la acest targ de handmade era pentru mine o ocazie foarte importanta, doream in primul rand sa vad impactul  produselor mele handmade (cercei, bratari, pandantive si brose) la un eveniment de specialitate dar si sa aflu mai multe detalii despre aceasta lume in care ma pregateam sa intru. Am primit  multe detalii si sfaturi din partea celorlalti artizani depre ce insemna vanzare si dorintele clientilor, insa cele mai importante informatii privind cerintele pietei le-am obtinut direct de la clienti. Incinta a fost primitoare, prietenoasa, targul bine organizat iar experienta dobandita una benefica. Oricum,cea mai placuta intamplare a avut loc in ultima zi, cand, plecand in graba, nu am mai avut timp sa imi impachetez panoul si am folosit mijloacele de transport in comun in drumul meu spre casa. La aproximativ doua  statii de calatorie, accesoriile mele lucrate manual si aflate la vedere au reusit sa atraga atentia unui cetatean putin turmentat care a inceput sa imi adreseze cateva intrebari referitoare la materialele folosite pentru produsele aflate pe panou. Acesta, cu intrebarile lui, a reusit sa starneasca si mai mult curiozitatea unei domisoare care parea mai timida si se multumea sa priveasca de la distanta panoul pe care se aflau cerceii,bratarile,pandantivele si brosele cu care am participat la eveniment. Auzind, din raspunsurile mele,ca ma intorc de la un targ de handmade unde aveam produsele respective expuse spre vanzare, fata interesata si-a manifestat curiozitatea referitoare la pretul unei perechi de cercei din piele, inspiratie dupa nodul celtic. Fiind mare amatoare de produse handmade si convenindu-i si pretul accesoriilor, s-a hotarat sa-si achizitioneze si o bratara alaturi de respectiva pereche de cercei.
         Consider ca acest eveniment la care am participat a fost o experienta benefica pentru mine nu doar din puntul de vedere al vanzarii ci si al cunostintelor dobandite. Cu siguranta, voi mai participa si la alte targuri handmade, la care va voi invita sa ma vizitati si sa-mi oferiti  parerile dumneavoastra despre produsele mele lucrate manual.

Uniq accesorii handmade - contact

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu